Welkom!

7 november 2011 - Utrecht, Nederland

Welkom op onze weblog! We zullen op deze site zoveel en zo vaak mogelijk leuke, interessante of minder leuke verhaaltjes plempen, zodat jullie precies weten wat ons de komende zes maanden bezig houdt! Lees de reisverhalen, bekijk de foto's en houd met de kaart bij waar we zijn en waar we nog heen gaan! We zullen 18 landen aandoen en dus overal maar kort verblijven. Onze methode is dan ook: Slapen is voor watjes, wij gaan in zes maanden de wereld rond (ruim 60.000km reizen)! Als je automatisch op de hoogte wil blijven van onze berichtjes, meld je dan aan voor email notificaties, of gebruik de RSS feed!

Oja, jullie mogen ons ook tijdens onze reis sponsoren hoor! :-) Rekeningnummer op aanvraag...

1. Lisanne:
    29 november 2011
    10.000 km per maand (Y)
  2. Ellen:
    30 november 2011
    Het gaat nu wel erg snel en weet je wel hoe lang 6 maanden is?! Precies het half jaar van verjaardagen e.d. Ik ga jullie heel erg missen. Maak er wat moois van xxel
  3. Ellen:
    1 december 2011
    Vanmiddag was t zover. We hebben jullie uitgezwaaid en nog geprobeerd het vliegtuig te spotten, helaas is dat niet gelukt. Wel via internet kunnen volgen tot boven zwarte zee. Nu afwachten of jullie goed aangekomen zijn, want als we het goed gezien hebben hadden jullie flinke vertraging en komen jullie pas vrijdag in Dubai aan. Ben benieuwd ! Xxel