Aftellen

17 november 2011

Hallo allemaal!

Over precies twee weken en 3 uur zitten we in het vliegtuig op weg naar onze eerste bestemming. We zijn nog druk bezig met de laatste voorbereidingen maar het begint er nu toch echt op te lijken. Dus op 1 december vertrekken we om in een half jaar een beetje meer van de wereld te zien.

Op 27 november zullen we, voor degenen die het leuk vinden ons nog even te zien voor jullie ons een half jaar moeten missen, nog een good bye feestje houden in ons ouderlijk huis te ede.

We hopen dat jullie het leuk vinden om onze blog te lezen en we zien nu alvast uit naar al jullie berichten.

1. Roy:
    Hoi Debbie en Marlieke,

Morgen is het dan zover, heel veel succes gewenst. We zullen jullie nauwlettend in de gaten houden ;-)

Groetjes Roy en Milan
  2. oma Willy:
    30 november 2011
    Ik wil dit even uitproberen,of me dit lukt.Tot vanavond,groetjes oma willy
  3. Maarten:
    30 november 2011
    Heel veel plezier op jullie wereldreis!!! Morgen is het eindelijk zover :) (Hoe laat vertrekken jullie eigenlijk? Rond 1 over 12 vannacht, of rond 1 voor 12 morgennacht?)
  4. Ria:
    1 december 2011
    M'n smsje van vanmiddag was denk ik net te laat...maar wat ik nog zeggen wou: Een hele mooie reis en onwijs veel plezier...enne...goed op jezelf èn elkaar passen he !! Dikke knuffel
  5. Guido:
    1 december 2011
    Hee Ladies,

Een onwijs goede reis toegewenst :) Zeker weten dat jullie het goed gaan hebben en zeker weten dat ik stinkend jaloers ben ;) Houd ons op de hoogte hè

Kus Guido
  6. Ellen:
    2 december 2011
    Hoi meiden,
    Over de eerste stop kreeg ik een zeer positief en zeer kort smsje; Te gek hier. Zal wel luxe en overvloed zijn denk ik. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen in Dubai. xxel